My Little Princess....

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, April 23, 2008

Seribu Tahun.....

I dedicate this song to my love, LIZA. Lirik lagu ni really meaningful & I hope LIZA will always remember me when she hears this song. I LOVE U.... 4ever.

SERIBU TAHUN - IMRAN AJMAIN

Relaku menunggumu seribu tahun lama lagi

Tapi benarkah hidup aku akan selama ini

Biar berputar utara selatan ku tak putus harapan

Sedia setia

Relaku mengejarmu seribu batu jauh lagi

Tapi benarkah kaki ku kan tahan sepanjang jalan ini

Biar membisu burung bersiulan tenanglah gelombang lautan

Ku masih setia

Adakah engkau yakin... ini cinta

Adakah engkau pasti... ini untuk selama-lamanya

Relaku menunggumu seribu tahun lama lagi

Tapi benarkah hidup aku akan selama ini.. yeah..

Biar berputar utara selatan ku tak putus harapan

Sedia setia

Jangan putus harapan... sedia setia......

8 comments:

blackmagicwoman said...

baby..tgk muka imran tu iras muka baby..bulat-bulat comey..
i love you sayang..somuch somuch too!!..muahmuah!!

Giler Graphic said...

semoga berbahagi..hihi

a c a said...

errr... nak aku komen ke?

blackmagicwoman said...

aca..jgn ko berani..

toskine said...

lagu ni byk memberi erti kepada ramai org.. :) termasuk aku jugak.. hehehe..

btw.. aku akan sentiasa mendoakan korang happy sokmo!!!

Gazza said...

dah ade chat box..... so boleh burak kat chat box.... nak komen kat sini pun buleh....

blackmagicwoman : I'll Love U, baby....
giler graphic : TQ.. same to U & buyol....
aca : ko nak ckp pe.... ckp aje la...
toskine : TQ..my friend, let share that song together...

Arin said...

br aku tau sape blackmagicwoman nih..rupe nye si liza...hehe..menarik le nick tuh..

a c a said...

arin, ko tak tau selama ni? uish...

blackmagicwoman - (skali lagi) nak aku komen ke...?

hehhehe apa2 pun, tuhan bagi kesusahan supaya kita menikmati, merasai nikmat kesenangan suatu hari nanti. kita semua perlu diingatkan, betapa manis nya nikmat tuhan...