Wednesday, July 2, 2008

EURO 2008..... SPAIN celebration....


Man of the Match perlawanan akhir EURO 2008, Fernando Torres...

SPAIN champion for EURO 2008.... so, lepas ni ni mesti ramai beli dan pakai jersey SPAIN.... biase la, team mane menang mesti ramai nak pakai jersey tu. Aku.., sorry la...SPAIN bukan team favourite aku. Hahahaha... tapi kalau bagi free jersey SPAIN tu, aku pakai la.... hehehhehe. Aku still setia dengan GERMANY & ARGENTINA.... (jangan marah penyokong SPAIN). Untuk EURO 2008, aku ade letak satu poll tanya sape akan menang EURO 2008 ni, so 7 org aje vote.. (alahai...), the result from the poll GERMANY yang ramai pilih..., 4 vote (57%), TURKEY 2 vote (28%) dan RUSSIA 1 vote (14%). SPAIN.... langsung tak de orang nak vote, tapi at last dieorang yang menang EURO 2008. Tapi SPAIN dah menang ni tengok la.... ramai la penyokong baru dieorang ntah dari mane muncul... hehehehe...

So, sambungan dari entry before this, let see some pix after final whistle dan bagaimana keadaan pemain2 GERMANY menerima kekalahan mereka.....





Now let see keadaan dan suasana pemain SPAIN yang gembira meraikan kejayaan mereka..... Man of the Match perlawanan ini adalah Fernando Torres yg menjaringkan gol kemenangan SPAIN.






Some pix semasa majlis penyampaian hadiah kepada naib juara GERMANY dan juara EURO 2008 cup, SPAIN......
















And some pix of penyokong kedua2 team.....







And some pix thousand of spanish people wait and celebrate with all of SPAIN heroes that bring back EURO cup at Madrid's Colon Square.









No comments: