Monday, August 18, 2008

Award... ..??!!!!


Tetiba dapat award ni... hehehe... TQ tu Joann yang include kan blog aku untuk award ni.. tapi aku bukan nye faham sangat cam ne aku leh dpt dan nak buat dengan award ni... hehehehe... Yang pelik nye.. award kene collect sendiri plak kat blog Joann... hahahha... ade lawak skit kat situ... Tapi tak kisah la... yang penting.. kekawan bagi.. aku amik aje laaa... Pas tu dah amik award ni... pon ade lagi syarat2 nye.... waaaa.. memang susah nak dapat award ni rupanye... hehehehe...

Meh kite tgk ape syarat2 nye.... hmmm... So, daripada blog Joann (source aku dapat award ni ni... hehehe...)...
Syarat2nya adalah :

“ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN ”

It has been done according to the following rules:

1. The winner may put the logo on her blog.
2. Put a link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put links to the blogs.
5. Leave a message for your nominees

Plak dah... kene buat ucapan 'berangan'... pelik sungguh la award ni... hehehehe... OK la...layan aje laa... hehehe... ni adalah ucapan berangan untuk award ni... (waduhh.... malu la... hehehe..) :

"....... (muka blur.., tak tau nak cakap ape... hehehe.... ), ........ actually, saya tak tau nak cakap ape... terkejut pon ade... tak sangka plak boleh dapat award cam ni... rase nye macam tak layak plak... tapi dah dapat...amik aje la kan... hahahah... So, saya tak mampu la nak cakap banyak2... cuma timo kasih bebanyak kepada geng2 blogger saya... thank you.., danke.., merci.., grazie.., gracias.., spasiba.., arigato... hait..!! Akhir kate... hati2 dgn SME bank...

Sape plak aku nak calon kan award ni...?? hhmm... Yang aku perasan.., Arin dah buat award ni. Sape plak aku nak bg agaknye... 5 orang.. banyak jugak tu... Siap la korang.... hehehe.. Kalau rajin..korang buat la ye...

No comments: