Saturday, August 9, 2008

Tag lagi....

Kene tag lagi... kali ni di tag oleh adek Kedinkyst.... alahai.. ape la plak tag nye kali ni... meh kite tgk...

Kali pertama naik kapal terbang...??
Hmmm... bile ye...?? Yang ingat la... first time... pegi Singapore...

Kali pertama pi oversea...??
Singapore la... dari kecik lagi memang ulang alik pi sane... lahir pon kat sane... setahun tu...ade la 3 - 4 kali kuar masuk Malaysia Singapore... tapi mase kat UTM Skudai.. aku penah wat record 3 kali kuar masuk Johor - Singapore...dalam 1 hari.... hehehe.....

Kali pertama duk jauh dengan family...
Mase masuk SMAPK la..... dok asrama penuh... so, pe2 hal, sume dgn kawan2 aje... awal2 tu cuak la jugak... sampai demam 2 minggu.. hehehe... sume bende kene buat sendiri... especially kene basuh baju sendiri... but what ever happen pon... life in SMAPK is the best part in my life...

Kali pertama merasakan diri gemok....
Ntah la.., aku mmg agak gemuk skrg ni.. tapi tak tau bile start rase gemuk... tau2 aje... dah gemuk... hahahhaa...

Kali pertama bekerja...
Mase belajar kat UTM KL.. tahun 1996, keje kedai photostat..., so.. time tu abis sume nota study aku photostat.. pasal aku keje sane... so.. aku nye photostat free laa.. hahahhaha... buku pon aku tak yah beli.. pinjam kawan nyer... aku photostat aje.... hahahhaha.... jimat duit aku....

Kali pertama rase diri cantik...
Cantik..??? hahaha... rase nye cantik untuk pompuan laa... hensem boleh laa.... hahaha... ntah la... tak pernah rase diri ni cantik / hensem ke... rasenye kene tanye orang lain la.. aku ni hensem ke tidak... hehehe.. tapi jap2... rasenye, pertama kali rase diri ni hensem masa dapat girlfriend time sekolah dulu... hehehehe....

Kali pertama masuk ward...
aku memang tak suka masuk ward... kalau boleh, memang nak mengelak dari kene duduk ward... but kali pertama aku terpaksa masuk wad awal tahun ni la...pasal aku jatuh tergolek sampai injured kepala aku.... tu pon sehari... tak tahan la...rimas dok kat wad...

Nak tag sape lak nih... hah...kalau rajin korang buat la tag nih.. :
  • Amie
  • Pee-jot
  • Ja ( yg dah lame tak hapdet blog.. hahaha..)
  • Arin
  • And sape2 yg rajin nak buat tag ni... silakan...

3 comments:

Cik Buya said...

hehehe..
da siap pon.

huhu
abg lahir kat singapore ke.

best nyer.
singapore cantik kan.

Arin said...

wah..nanti aku buat ye tag nih..

amiechomel said...

hmm... agak mencabar minda soalan2 tuh. tungguu...