Tuesday, October 7, 2008

Hari Raya Aidilfitri... Melaka....

Seperti biasa aku beraya di kampung aku... Kampung Brisu, Lubok China, Melaka.. So, tak de gambar2 semasa aku berhari raya di kampung pasal kamera ade kat Liza..., so just citer aje la...

Actually.., hari raya kali ni... banyak jugak perkara menarik berlaku.., antaranya... kucing aku, Hemoh2 beranak lagi pada raya ke-2. Nanti aku akan update gambar kucing2 aku tu later... hehehe.. bertambah lagi kucing2 aku kat kampung tu.. sekarang ni dah ade 8 ekor semuanya...

Urusan hal perkahwinan aku & Liza pon... dah settle... pada raya ke-3 hari tu... So, InsyaAllah... aku akan menamatkan zaman bujang aku dengan my sweetheart, Liza pada hujung bulan 12 ni... atau bulan 1 tahun hadapan. nanti dah dapat tarikh betul2, aku akan bagi tau pada korang semua... Lega betul perkara ni dah selesai... hehehehe...

Dan raya ni juga..., aku jumpa balik kawan baik aku, Firdaus yang dulu same2 kat SMAPK.. 15 tahun tak jumpe dia... Aku pergi beraya di rumah die kat Alor Gajah. Rupa2nya die dok dekat aje dengan kampung aku..hehehe... Memang antara moment aku paling best raya ni... Seronok betul kiteorang dapat berjumpe semula... berburak sampai lupe dunia... hahaha... aku sampai bermalam kat rumah die.. besok petangnye baru balik... Bising datuk aku.., aku tak balik tidur kat rumah... hehehe... tapi kawan lame punye pasal... aku tak kisah.. Firdaus sekarang cikgu kat sekolah Henry Gurney, Melaka... brutal tu... hahaha.. wife die pon cikgu juga... Anyway, terima kasih bebanyak kepada member aku, Firdaus.... tido kat rumah die... makan kat rumah die... plus thanx juga kepada wife Firdaus, yang sporting dan memahami... bg peluang aku dan hubby die menghabiskan mase berburak sakan... sampai lupe nak tido... (kiteorang berburak sampai kol 4 pagi... hehehe...) dan sambung lagi besoknye... sampai petang...

Banyak lagi nak citer but aku continue later la.. pasal aku baru sampai semula di KL dari Melaka malam tadi... mind aku still kat Melaka... hehehe... nanti la sambung citer pasal beraya kat KL plak....

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua kawan2 aku tak kira di mane jua anda berada....

No comments: