My Little Princess....

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, December 12, 2008

My cats... di Hari Raya...

As usual.., everytime aku balik kampung... mesti ade gambar kucing2 kesayangan aku... Anak kucin yang 3 ekor tu.., Miki, Blackie & Mimi makin besar dan aktif... Yang lain.., Miko, Ramon & Comel... Momoh dan yang paling manja serta kesayangan nenek aku... Boboy... Sepupu2 aku yang balik beraya pon seronok main dengan kucing2 ni.. terutama anak kucin 3 ekor tuh... Dan aku sempat bawa 3 ekor daripada kucing2 aku tu ke klinik haiwan pada sebelum aku balik semula ke KL... Boboy ade luka kat dada die, Miko kene gatal2 dan Mimi plak salah satu kaki depan dia sakit.. jalan dah terdengkot2.. tak tau la apsal... kene sengat ke.. atau di gigit binatang lain ke... ntah laa... But dah bawak jumpe doktor.. dah dapat ubat... mesti ok punye lepas tu...



Boboy.....


Momoh...

Miko....

Ramon....

Miki & Blackie... really love this pic... tengok la muka Blackie.... hehehe...


Blackie.....


Miki.....


Mimi....




Klinik Haiwan Tampin... tengah tunggu doktor datang check Boboy, Miko dan Mimi....

Boboy asyik mengiau pasal die tak selesa dan takut... sian die... hehehehe....

5 comments:

Totin Jamain said...

COMELNYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Gazza said...

kamu suka kucin jugak ke..???

Totin Jamain said...

bangetttttt!

soleheen_D said...

gazza~klinik haiwan tampin tu kat mane eak~???...kucin sy sakit skunk nih...tgh cari klinik terdekat..tggl area alor gajah..bleh gtau x lokasi klinik haiwan tampin tuh...

Gazza said...

soleheen_D : kalau awak tinggal dekat area alor gajah... elok hantar ke klinik haiwan alor gajah... klinik haiwan alor gajah dekat dgn sekolah menengah vokasional alor gajah...

tapi kalau awak ke klinik haiwan tampin jugak... lokasinya... jalan dr bandar tampin nak ke kendong / rembau... selepas pasaraya Giant tampin...

hopefully... that info can help u...