Wednesday, January 21, 2009

My Wedding is around the corner....

Besok pagi aku akan balik ke Melaka.... prepare untuk majlis pernikahan aku & Liza pada hari Jumaat ni (23 Januari 2009)... Majlis resepsi perkahwinan sebelah pengantin perempuan akan diadakan pada Sabtu (24 Januari 2009) di Mini Stadium Bistari, Air Keroh, Melaka dan sebelah pengantin lelaki pula akan diadakan di kampung aku.. Kampung Brisu, Lubok China, Melaka. Last 4 week aku dan Liza dah edarkan kad kahwin kiteorang samada pos atau by hand.. So.. here our wedding card... Aku dan Liza design sendiri.. we choose pocket style wedding card... dan di print kat Kanda & Dinda Wedding Card di Puchong...

Kanda & Dinda Wedding Card Shop kat Puchong...

Pocket & Front cover of our wedding card...

Inside card... Front & Back view of my wedding card...

Inside card... Front & Back view of Liza wedding card...

Our wedding card..

So, di sini aku ingin menjemput semua kawan2 dan sesiapa yang mengenali aku dan Liza ke majlis perkahwinan kami pada Sabtu dan Ahad ini.. Jika korang semua berkesempatan..., datang la ye... Semoga dengan kehadiran dan doa restu hadirin dapat menyerikan lagi majlis ini serta diberkati Allah SWT. InsyaAllah....

Some of our friend ade yang asyik tanye kat mane lokasi majlis perkahwinan kiteorang.... maybe dalam map kat kad tu tak baper jelas, jadi aku try buat direction pada map yang lebih detail sikit... hopefully dapat memudahkan para jemputan untuk datang ke majlis perkahwinan aku dan Liza nanti.. InsyaAllah kepada yang akan datang. kite berjumpe di Melaka nanti ye....

Map ke lokasi majlis resepsi perkahwinan kami di Mini Stadium Bistari, Air Keroh, Melaka

Exit tol Air Keroh, Melaka

Di traffic light persimpangan Seri Negeri....

Front Entrance Mini Stadium Bistari, Air Keroh, Melaka....

Map ke lokasi majlis resepsi perkahwinan kami di Kampung Brisu, Lubok China, Melaka

Exit tol Alor Gajah...

Some view of my house at Kampung Brisu dari jalan raya....

7 comments:

.cheq. said...

neves tak? hehehehe

amiechomel said...

cantik kad tu... thanx for sending to me walaupun kau dah tau aku tak dpt gi. masa kau tgh sanding nanti, aku tgh shopping2 kat pulau karimun, indon...

ja amran said...

soklan aku sama cam chitot... neves tak? lama tunggu ni.. aku rasa org lain lagi neves kot heheheh

kung tau said...

wah.. sudah 5 hari tidak mengemaskini blog.. bz betul.

Gidong said...

Gazz mana kad jemputan aku ? hehe ..

Anonymous said...

Salam.

Beas pelar smak kan?
Iikan sya menlink kan bog?

Jemput ke www.smapk.wordpress.com
trima kasih

Gazza said...

ABC : yup... sy bekas student SMAPK... nak change link... ok... boleh.. tak de masalah... sila2...