My Little Princess....

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, August 12, 2009

Alahai Boboy...

Some pic kucin kesayangan aku, Boboy tengah tido... Macam2 gaya la die buat nak tunjukkan betapa seronoknya dia tido..... hehehe...

Kat tiang rumah...

Tido kat sini plak....

Pusing belah sini plak....

Aku pon tak faham macam mana Boboy boleh tido dengan gaya macam nih.... pelik sungguh.. Tapi yang pasti dia syok tido macam tu... hehe...

8 comments:

amiechomel said...

aku rasa, dia mencontohi gaya tidur tuan dia!

arulz said...

hahaha...tul tu..mcm setuju jer :P

Gazza said...

hahaha... lawak la korang...
takkan aku tido cam kucin plak...

BlackMagicWoman said...

kalu tak banyak pon, siket..ekekeke..sorry yayang :)

Gazza said...

ekceli.... boboy yg copycat gaye tuan die tidoo... hehehehe...

Elle said...

alamak..tomeynye boboy..leh bagi saya sekor tak?adik kepada boboy ke..

Gazza said...

boboy ni dah kasi la.... so tak dpt nak kembangkan baka die...
adik die ade... tapi betina.. bulu biase aje... tak secantik bulu boboy...

Nuraizah@Yong said...

Sebijik macam my cat (kat D.U)..tapi betina..nama dia Sunshine! Exactly!