Sunday, July 20, 2008

Geli Mat..???!!!

Klip ni dah lame sebenarnye aku tengok tapi tetiba teringat balik.. Memang lawak la klip video ni.. plus budak yang translate video lagu tamil ni memang terlebih rajin... hahaha... First time dulu, aku tengok klip video ni.. gelak tak hengat punye... So, aku ingat nak letak la klip video ni kat blog aku ni... share dgn sape2 yang belum berkesempatan tengok lagi... hehehhe... enjoy the show... hahahahaha...


Geli Mat..



Ade beberapa lagu lain yang ditranslate jugak lagi... macam2 lagu ade.. lagu punjabi.., lagu jepun.., lagu korea.. sampai kan ke citer cina pon ade die translate... hahahhaha... So, let's enjoy the show.... hehehehe..



Telur - Telur Tu....


Satu Filter....


Lagu Gaban pon kene translate jugak.... aduiiii..!!! hahahhaha....




Ni pulak salah satu babak daripada cerita cina bersiri petang2 tu.., The Legend of Condor Hero... hahahahaha.... tolong..!! yang ni lawak jugak......



Yang ni plak... aku baru jumpe lagi.... Lela Muka Pelat..... hahhahahaha...



Hehehe... macam2 la sekarang ni... rajin benar buat bende2 yang pelik2 cam ni.... hehehe... tapi tak pe la... boleh jugak layan.. gelak2 rileks kan otak.... Ade banyak lagi aku rase... tapi korang tengok sendiri la nanti...

No comments: