Tuesday, October 21, 2008

Open House Rumah Maksu... Kelana Jaya...

On the same day, wedding reception Raja & Dell kat Kelana Jaya... Maksu aku pon ade buat open house hari raya kat rumah dia.. Nasib baik rumah die kat Kelana Jaya jugak, dekat2 situ aje.... So, lebeh kurang pukul 4.30... selesai majlis, aku run kejap ke rumah maksu aku tu... Kebetulan time tu, ramai lagi kat rumah maksu, adik aku Fazli & wife, Mas serta anaknya, Neily.... sepupu aku, Man & wife, Siti, Nor dan adik aku lagi sorang, Khairul masih ade kat sane. Tak lame lepas tu....family Pakteh dan Makteh aku satu family lak sampai dari Seremban.. Seronok berkumpul ramai2 cam ni..., riuh la jugak rumah maksu aku tu dibuat nye... hehehehe... Here some moment yg sempat aku snap kat hari raya open house rumah maksu aku hari tu....

Maksu aku..., tengah sibuk sms.....

Paksu aku..., on phone tengah sibuk bg direction pada kekawan die yang nak datang...

Anak maksu aku (sepupu aku leee...), Siti Syahira...

Anak maksu lagi sorang... Iffa Hazirah (yang baju merah tu...) dengan kawan2 sekolah die.....

Sepupu aku Man dengan wife die, Siti Asmida....

Sepupu aku lagi sorang (adik Man...), Nor...

Adik aku, Fazli... dgn muka poyos nye... hehehe... dah kenyang la tu...

Wife adik aku, Mas dengan anaknye..., Neily Alia...

Anak buah kesayangan aku yang cute nih... Neily...

Carrot cake.., maksu aku wat sendiri nih... memang sedap... mabeles....

Antara menu open house..., laksa Penang..., nasi beriani... huhu.. memang kenyang makan...

Family Pakteh & Makteh aku tengah makan.... family dieorang ni memang happening... riuh dining room maksu aku... hehehehe....

Makteh aku dengan anaknye..., Nabila...

No comments: